Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osszever

4. 10. 2012 23:17
Thumbs up

Pěkný náhled do oboru kuchař-číšník v praxi. Jsem fakt zvědavá na ten Hurricane!

0 0
možnosti

REDD-Grrr

5. 10. 2012 3:56
Re: Thumbs up

Díky :) Ten článek už je napsanej, napsal jsem to v jednom s tímhle, ale bylo to pak moc dlouhé, tak jsem to rozsekl na dva. Je to tu příští týden až mi zase začne conciergství. Také jsem chtěl článek okořenit fotkama jídel a jak to tam vypadalo. Takže né moc dlouhá čekací doba :)

0 0
možnosti

strycek-Joe LLC

4. 10. 2012 21:02
Paráda

díky za článek R^

0 0
možnosti

taras

4. 10. 2012 20:57
Zrovna dnes

jsem na Britských listech narazil na článek, který pojednává o poměrech v tomhle oboru u nás.

http://www.blisty.cz/art/65276.html

.

Vaše zkušeniosti jsou zajímavé, zajímavě podané, takřka jako filmová dokumentaristika, pište dál, čtu to rád. Ovšem u minulého článku (o dodávkové službě) jsem významně zdvihal obočí: to byla holá konina, co jste s tou dodávkou provozoval, následky pracovního přepětí (usínání za volantem) mohou být tragické a mohl jste přizabít sebe nebo jiné a nevinné. Nikdy není splnění v podstatě bezvýznamného pracovního úkolu důležitější než bezpečnost vlastní nebo jiných.

0 0
možnosti

REDD-Grrr

4. 10. 2012 21:09
Re: Zrovna dnes

byl jsem si toho vědom, problém byl, že to bylo uprostřed dálnice, kde to na mě znenadání přišlo. Mikrospánek za volantem je zrádný hlavně v tom že člověk už musí mít s ním zkušenost aby ho včas rozpoznal. Já tu zkušenost právě získával. Proto jsem taky zastavil a prostě si na 15 minut zdřímnul. Pomohlo to až napotřetí, pak jsem už zase mohl fungovat dál. Druhý den už to nebylo tak hrozný, i když bych se samozřejmě každou minutu viděl někde jinde.Ale díky za komentář, proštuduju si to. Dodnes si myslím, že tam nade mnou stál anděl strážný, co mě vždycky na poslední chvíli, než jsem ten volant strhnul, profackoval. Teď někdy prožívám něco podobného, ale ne zdaleka tak extrémního. Můj boss dělá občas směnové kolotoče a najednou přehodí šichty. A já, velký žonglér,se pořád snažím držet dvě práce jako concierge a DSW a to druhé mám prostě pevně dané. Takže než abych to zrušil jedu concierge 7večer až 6ráno a pak hned do druhé práce, 6.30-10.30 do North Sydney. Zabijácká 16ka tomu říkám :)

0 0
možnosti

REDD-Grrr

4. 10. 2012 19:36
Jak je to s číšnictvím v Čechách a na Slovensku?

Protože připravuji článek s nadstandartním customer service z Hurricane's Grillu, zajímalo by mě, jaké jsou obecné i profesionální zkušenosti s customer service z restaurací a hospod v Čechách. Kdo má nějaké postřehy, uvítám je zde v diskuzi, ať mám postřehy. Ať už z pozice zákazníka nebo číšníka, či kuchaře :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS