Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

dedmifak

19. 11. 2010 13:40
What the fcuk ?!!

No comments?

Kde jsou ty slepice?  Dyt je to mladej, krasnej kluk...sakra! A jak zajimave pise...o sobe ;-D ;-D 

Aha...ony masturbuji u jineho krasavce inteligentniho...u "Ladydebila" 8-o 

Tak tady nemas sanci, kamo...uzij si Australie, na psani se vyprdni.

0 0
možnosti
C

Camino

19. 11. 2010 17:16
Re: What the fcuk ?!!

c'mon, nasla jsem ho ted! A uz jsem chtela zacit radit, aby zacal na severu od Por Douglas (tam jsem zacla ja), spat na plazi a neverit, ze by tam mohl byt nejaky croc...

:-)R^

Ladyevil, je nas oblibeny;-):-)

0 0
možnosti
C

Camino

19. 11. 2010 17:17
Re: What the fcuk ?!!

c'mon, nasla jsem ho ted! A uz jsem chtela zacit radit, aby zacal na severu od Port Douglas (tam jsem zacla ja), spat na plazi a neverit, ze by tam mohl byt nejaky croc...

:-)R^

Ladyevil, je nas oblibeny;-):-)

0 0
možnosti
C

Camino

19. 11. 2010 17:17
Re: What the fcuk ?!!

jeeemine, ja sem tady tuplovana8-o

0 0
možnosti
JS

Jerry Sakmikok-Fakmided

20. 11. 2010 4:55
Re: What the fcuk ?!!

Tedy tuplovana...what? ;-D 

Ten lejdydebil vas vsecky zblbnul. Ale mozna taky ne. Nektere se s tim pry narodi :-P

0 0
možnosti
JS

Jerry Sakmikok-Fakmided

20. 11. 2010 5:01
Re: What the fcuk ?!!

Kousek od Cairns jsem spal taky na bici...hned pod ceduli: Warning! Saltwater Crocs!!

Ani se me nedotkli. Zle jazyky tvrdi, ze kdyz chrapu, tak mi hrozne smrdi z huby. ;-)

0 0
možnosti
JC

REDD-Grrr

20. 11. 2010 5:27
Re: What the fcuk ?!!

vsak ja uzivam, momentalne premyslim, co vsechno sem muzu a co bych asi radeji uz nemel sdelit ;)

ja pisu abych mel spis informace pro zname, je to zaroven relax a zaroven to nabizim pro ty, co se nachomitnou kolem a bude je to zajimat. jinak je mi nejak jedno, co si o tom kdo mysli. kdyz nekdo napise konstruktivni kritiku, tak se nad tim zamyslim.

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

20. 11. 2010 5:34
Re: What the fcuk ?!!

Zatím to vypadá, že píšete především pro svého lékaře-internistu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2414x
Jsem intelektuál a milovnik piva v jednom.

Seznam rubrik