Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

REDD-Grrr

23. 3. 2011 8:56
Novej clanek na ceste

Tak, vsem trpelivcum, pokud to tu nekdo sleduje. Clanek je napsany, jen jsem ho poslal ke korekture, protoze jsem strasny (cestinsky) prase. Pak jen uploadnu, fota jsou ready a bude to tu tak do tydne, podle toho kdy to prijde od rodiny zpatky.

0 0
možnosti

Mirča222

26. 1. 2011 14:05
skvělej blog

Ahoj, skvělej blog, hodně jsem se zasmála:-)

Kdy bude další článek o Austrálii? Jsem zvědavá, jak se Ti tam daří, co děláš, jakou školu studuješ a co Australani? Jsou fakt tak hodní, jak se všude píše?

Ahoj Mirka :-)

0 0
možnosti

REDD-Grrr

15. 2. 2011 14:33
Re: skvělej blog

Cau Mirko. Ono je to tezky, ted mam prazdiny, a povedlo se mi sehant si dve hodne dobre placeny prace najednou, tak se to snaizm vysat co nejvic to jde, nez zase zacne skola. Vysledkem je bohuzel ze makam 7 dni v tydnu okolo 60ti hodin jako cisnik ve fine dining italske restauraci v Drummoyne za 22$hod a xerox printer operator v jedne obrovsky splecnosti v Banksmeadow za 24$hod. Nechci videt ty dane pak. Jsem utahanej jak pes, a kdyz prijdu domu, odepisu maily a relaxuju u World of Warcraft a nakejch serialu. Moc z Australie nemam, ale to mi nevadi, Australie zacne az si zaplatim dalsi rok skoly ;) Mam rozepsane 3 clanky najednou, ale panuje priserna pachut to dokoncit. Jeden o "prvich dojmech v Sydney," ale tam jsem porad nemel nejak moc co psat, az se to protahlo na tri mesice a jaksi nazev clanku neodpovida jeho obsahu. Druhej je o pracich, vystridal jsem jich uz tady 7 vcetne tech dvou co mam ted ;). A treti je o zenskych, pacj sem uz stihl 2 romanky.

0 0
možnosti

captain cook

3. 12. 2010 12:41
predevcirem jsem se vratil ze Sydney a okoli

ale autora jsem tam nikde nepotkal. Pravda, v Redfernu jsem nebyl ani na Bondi

;-)

;-)

0 0
možnosti

REDD-Grrr

4. 12. 2010 4:43
Re: predevcirem jsem se vratil ze Sydney a okoli

Nj, na Bondi budu az v nedeli, mejt nadobi v Hungry Czechovi. Do te doby budu v Redfernu vyspavat kocovinu ze Scruppy's Murpyho, a kdyz mi to zaludek dovoli, mozna pujdu koupit nakou zeleninu do Paddy's ;). Dalsi clanek se uz pripravuje, ale tam neni ani moc o cem psat :) Jedinej "kulturni sok" co jsem tu mel je ten, ze jsem byl presvedcenej, ze se tu pere pradlo hlavne a pouze ve studene vode a pracka na teplou vodu je superuber vzacnost. No a hle, v mem pridobytku mame pracku i na horkou vodu, takze predstava rozleptanych trik vzala nastesti za sve.

0 0
možnosti

dedmifak

19. 11. 2010 13:40
What the fcuk ?!!

No comments?

Kde jsou ty slepice?  Dyt je to mladej, krasnej kluk...sakra! A jak zajimave pise...o sobe ;-D ;-D 

Aha...ony masturbuji u jineho krasavce inteligentniho...u "Ladydebila" 8-o 

Tak tady nemas sanci, kamo...uzij si Australie, na psani se vyprdni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2414x
Jsem intelektuál a milovnik piva v jednom.

Seznam rubrik