Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Super blog R^ Už se těším na další článek.

PS: V roce 2014 hodlám odjet taky do Austrálie.

1 0
možnosti
Foto

Super čtení, velmi poutavé. Jste opravdu hardcore makáč, máte můj obdiv R^

2 0
možnosti
JM

Nijak mi to zvláštní nepřipadá. U nás se podobné práce musí dělat taky jenže za málo peněz.

0 2
možnosti
Foto

J15a43n 16C80a85b12a95l

15. 11. 2012 13:23

To máte pravdu, mnohdy se to dělá i v naprosto katastrofálních podmínkách. Mám to z první ruky, moje máma pracuje v Čechách v hospicích a než z práce samotné se jí dělá zle z přístupu pracovníků ke klientům. Ale dělají děsivé přesšasy, za mizerné prachy a v obrovskék nepoměru počet pracovníků/počet klientů. Nepsal jsem o této práci jako o kuriozitě, ale pro lidi, co přijedou do Sydney, jsou to grafici/obkladači/studenti a hledají dobrou práci. Tak tady je návod na jednu, jen ale aby věděli do čeho jdou ...

3 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2414x
Jsem intelektuál a milovnik piva v jednom.

Seznam rubrik