Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tomas free

19. 9. 2012 11:58
Výborný!!!

Díky za to, co píšeš a že píšeš. Chystám se studovat v Sydney a Tvůj blog je pro mě zdroj informací a zkušeností

a inspirací zároveň. Mě Tvé články připadají naprosto srozumitelné a dobře napsané. Nejsi ostatně profesionál,

proto mi kritika češtiny nepřijde zcela na místě. Ale to čistě jen můj názor.... Já osobně mám docela obavy z toho,

jak vše v Sydney zvládnu a články, které Ty a tobě podobní píší, my pomáhají se zorientovat a získat informace

co mě čeká. Zajímalo by mě, jestli kritici českého jazyka podobné články také píší a tím pomáhají jiným.....

0 0
možnosti

captain cook

19. 9. 2012 12:40
Re: Výborný!!!

nevim jak ostatni, ale za sebe mohu rici ze od 2001, kdy jsem prvne vstoupil na tyto stranky jsem dal vic asistence ceskym ctenarum, nez si muzes predstavit. Nemluve ani o prilezitostech kdy jsem pomohl v osobnim styku.

O psani blogu nemam zadny zajem z osobnich duvodu, po nichz nikomu nic samozrejme neni.

Vis on respekt k cestine a snaha o zachovani jeji cistoty v cizim prostredi se nijak vzajemne nevylucuje s pomoci krajanum, pokud ti to nedoslo.....

1 0
možnosti

ujko.straka

4. 9. 2012 15:47
Dobrý

Po přečtení tohohle článku jsem musel přečíst i všechny předchozí. Čte se to fakt dobře. Díky za rozšíření obzorů.

0 0
možnosti

Cleopatra

10. 9. 2012 2:23
Re: Dobrý

Mne by se to cetlo lepe, kdyby tam nebylo tolik zpotvorenych vyrazu. Anglickych slov po cesku pokroucenych.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS