Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

REDD-Grrr

30. 3. 2011 16:20
Ale ...

pozitivni komentare naopak vitam. Diky pane Kapitane ... ;)

Negativni taky, pokud jsou konstruktivni a ne, ze jen slepe a radobyvtipne kecaj o nicem.

0 0
možnosti

REDD-Grrr

30. 3. 2011 16:16
O praci

napisu velmi brzy. Clanek k praci jsem mel ze 2/3 hotovej jeste driv, nez vznikl tenhle. Bych ho zverejnit uz pred mesicem a pul, ale chtel jsem hodit driv neco, co by to lip propojilo. No, jsem tu pravda temer 5 mesicu, ale praci jsem vystridal uz asi 7 (pulka z nich byly takove jednohubky), a na pohovorech jsem byl ... jezis, asi tak 25, mozna i 30. Jen clanek updatuju o nejnovejsi poznatky a samozrejme o Auqa Vista (cisnik) a Geon Group (tiskar) coby aktivni a perspektivne stale aktivni joby (na tiskare opet pujdu, kdyz bude co tisknout, a kdyz mi zase zacnou prazdniny), dam ke korekture a trada, Tak za mesic by se mohl obevit :). Proste bych rekl, ze za pomerne kratkou dobu jsem toho stihl dost a mam k tematu co rict. Samozrejme, urciti lide to neoceni, jakkoukouliv radu budou brat jako aroganci, troufalost, ze si vubec dovoluji nekoho o necem poucovat. Ale do iDnesu jsem sel s vedomim, ze tu jsou zavistivi forumtrollove, takze mi je fakt jedno, kdo si tu co komentuje;)

0 0
možnosti

REDD-Grrr

28. 3. 2011 8:42
Kdyz Cechy aktivne nevyhledavate

tak je nenajdete. Alespon pro me to funguje. Ale je dobre, ze si to myslite, aspon tu na vas nenarazim a nebudu si kazit den ;)

0 0
možnosti

captain cook

30. 3. 2011 23:44
Re: Kdyz Cechy aktivne nevyhledavate

Kdyz nekdo jede do ciziny za poznanim, nemel by umyslnea prednostne vyhledavat krajanskou spolecnost, ale stykat se se vsemi kolem a zvlast s temi, kdo tam jsou doma.

0 0
možnosti

Trnitý Sirup

28. 3. 2011 3:38
Sydney

... no a právě kvůli takovým tajtrdlíkům jako jste vy bych do Sydney nešel, je tam přečechováno .... A mimo jiné je celkem zábavné, jak si po čtyrech měsících hrajete na světáka a brouka pytlíka. Takovej "Američan z Vysočan" ... ;-)

0 0
možnosti

captain cook

30. 3. 2011 1:24
Re: Sydney

nedelalo to na me takovy dojem. Spis bych to bral jako individualni liceni zazitku.

0 0
možnosti

captain cook

28. 3. 2011 0:57
potvrzeni

ze kdyz nekdo chce pracovat, praci najde a kolikrat pritom jeste najde kolem dobrou spolecnost

0 0
možnosti

REDD-Grrr

26. 3. 2011 15:01
Uh

Po prvním uveřejnění jsem zjistil, že se nezobrazují komentáře k článku. Tak dopsáno ručně pod text pro ty, co už dočetli a divili se, co se to na těch fotkách děje :)

0 0
možnosti

Camino

26. 3. 2011 15:34
Re: Uh

Je to dobryR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2414x
Jsem intelektuál a milovnik piva v jednom.

Seznam rubrik