Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kornneto

20. 11. 2010 10:52
Pes

Hezký pejsek V Nechal jsi ho doma?

0 0
možnosti
JC

REDD-Grrr

24. 11. 2010 11:53
Re: Pes

Pes mých příbuzných :) Přišlo mi takové přijemně neutrální a nicneříkající jako titulka článku. Dal bych tam svojí kočku, ale to je hrozná potvora, to bych si dycky říkal: tywe, takovou mrchu si tam hodit ...

0 0
možnosti
MM

captain cook

13. 11. 2010 9:38
cekam na autorovy prvni dojmy z AUS a zatim nic

zato ale lituji, ze neni otevrena diskuze pod blogy pani Hany van Soest Jarocke. Ctu jeji blogy pravidelne, ma pekny styl psani a vetsinou souhlasim s jejimi postrehy, ackoliv jako (hodne) dlouholety usedlik v Australii v nich sem tam najdu fakticke chyby.

Ten nejnovejsi blog o neprijemnem listopadu v Australii je ale uplne vedle, co se vetsiny Australie tyce. Nepochybuji, ze pani Hana pise jak to vidi ve svem ruralnim (nebo ruralne hranicicim) koute jihovychodniho Queenslandu. Co se ale tyce vetsiny Australanu zijicich v mestech a jejich rozsahlych predmestich, pani Hana pise mylne informace.

Mimochodem, navstivil jsem pribuzne v jihovychodnim Queenslandu (Slunecni pobrezi a Brisbane) pred 2tydny.

0 0
možnosti
JC

REDD-Grrr

13. 11. 2010 14:29
Re: cekam na autorovy prvni dojmy z AUS a zatim nic

No, jeste chvilku to bude. Pac v agenture je pres vikend zavreno a ja tam mam z patku uz v podstate hotovy dalsi clanek, jen jeste shlednout, nechat nekym zkusenym zkontrolovat na pravopis (jsem desny prase :)) a bude to. Ale jeste neni o Aus, jen o ceste letadlem. Australie, prvni dojmy, prvni prihody a kulturni soky a momentalni hledani prace bude na tretim. Nechavam to dycky ulezet. Kazdopadne cekejte min deprese. Momentalne, kdyz to tak reknu, jsem prvnotne nadsen, mozna mam praci (jsem se docela rychle aklimatizoval, behem 2 dnu po jetlagu ani stopy, takze jsem se zacal rychle poptavat) a bydleni jsem dostal super v Redfernu. Ale o tom priste :) Ted mam pujceny notebook od kamose, ale clanek mam uz hotovej v agenture, takze je mi platny jak sanky v lete. Nechce se mi to psat znova. Ale o Sydney napisu hned po tom druhym :P

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

9. 11. 2010 6:08
Proč mi to připomíná zasvěcené názory na Evropu

Egypťana, který nikdy v Evropě nebyl?

0 0
možnosti
MM

captain cook

9. 11. 2010 6:16
Re: Proč mi to připomíná zasvěcené názory na Evropu

prozatim jen ctu a rezervuji si vyjadreni nazoru az na pozdeji.Povazuji totiz za normalni, ze kdyz se clovek diva na cizinu z domova a dela si predstavy, ty puvodni se pozdeji casto zmeni, kdyz se tam dostane.

0 0
možnosti
PP

dedmifak

8. 11. 2010 14:29
Potes pambu...

Moc se tu na tebe tesime...Fak mi ded :-( 

Ses intelektual, jo? Liberalni...hmm.

Wash your mouth with soap, sunshine. Pouzivas v clanku sprosty slova (to aby vsichni videli, jak umis anlicky, ze?), meles o zabednenosti cechacku, a sam  uz jsi plny predsudku. Meles vo vecech, o kerejch nemas ani paru, you bloody loudmouth.

Tak v USA by se ti nelibilo? A jak to tak muzes asi vedet?

A co budes delat tady dole, down under? Za tejden ti dojdou penize, zavolas pak zpatky domu: "Tatjuldo, posli rychle prachy! A voni mi tady ublizujou...mne uz se tu nelibi...beee  beee...ja ci zpatky domuuu!"  To bude teda objektivni reportaz...8-o

0 0
možnosti
JC

REDD-Grrr

8. 11. 2010 17:13
Re: Potes pambu...

hovoříte z vlastní zkušenosti? By jste mi mohl popsat body, ve kterých jste vyhořel, že to s Vámi dopadlo tak bledě, abych se jich vyvaroval ;-D

0 0
možnosti
L

Lendule1

8. 11. 2010 14:28
Proc delat veci slozite

Takova strapace a uplne zbytecne! O co (v mem pripade) bylo jednodussi z tepla domova vyplnit par stranek on-line. Pak si jen vyzadali kopie pasu. Do tydne prisel email, ze mi garantuji viza a bylo to:-)

0 0
možnosti
JC

REDD-Grrr

8. 11. 2010 17:12
Re: Proc delat veci slozite

No, on se asi tak měsíc, dva zpátky objevil problém s vydáváním víz - doteď se Assesment level 1 víza dělali v Perthu, kde si s tím hlavu nelámou a dávají je do 24 hodin. Ale nějak nestíhali, tak to poslali vyřizovat do Vídně. A tam dělají problémy, víza hodně často vracejí a průměrná délka vyřizování je 14 dní. Já to dostal přesně za týden, jinej kluk z jiné agentury čekal 5 týdnů. Celé to martyrium bylo kvůli tomu, že mi v agentuře řekli, že mám dobrou šanci na to dostat takhle to vízum na koleni. Měl jsem booklou letenku a bylo potřeba stihnout potvrzení registrace. Byli jsme tam ale 2 Češi a jedna Slovenka. Všechny nás poslali domů s tím, že je vše v pořádku, ale nechávají si čas na prověření všeho. Agentury se proti tomuhle přístupu ohradili a čeká se, že to do měsíce bude zase dobrý. Já už měl ale věci rozjeté, takže jsem to prostě risknul no :). Ale aspoň jsem se podíval do Vídně a udělal si hezkou zmrzlou noční procházku.

0 0
možnosti
FB

paltt

8. 11. 2010 13:27
No nazdar,

Chlapce, ty budes dost vykulenej, az do te Australie prifrcis.;-)

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

8. 11. 2010 9:14
Ještě než odletíte

nechte si od někoho vysvětlit, jak se vybírají peníze z bankomatu a že to jde i v zahraničí. Může se to hodit.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS